Terkini

Wednesday 9 October 2013

KRIM PELEMBAB SAFI RANIA GOLD

Krim Pelembap Siang SPF20PA++
KECANTIKAN DENGAN KRIM PELEMBAB SIANG SPF20PA++  
             SAFI RANIA GOLD PULAK DAH!!!!

Diantara produk Safi Rania Gold yang menjadi pilihan utama wanita pada masa ini, kerana produknya yang sangat berkesan sebagai:-
Rangkaian Antipenuaan SAFI RANIA GOLD kini tampil lebih premium berwajah baharu dan semestinya lebih unggul dengan formulasi yang dipertingkatkan. Gabungan Nano Emas 24K bersama Amino Peptida menghasilkan 2 kali lebih kolagen di samping mencerah juga menyamaratakan tona kulit dengan kebaikan Protein Mutiara dan Vitamin B3.

NANO EMAS 24K

Emas 24K adalah antioksida semula jadi yang mengaktifkan penghasilan kolagen di dalam sel-sel kulit agar tekstur kulit menjadi lebih anjal, halus dan kedalaman kedutan semakin berkurangan.

PROTEIN MUTIARA + VITAMIN B3

Gabungan Protein Mutiara & Vitamin B3 mencerah juga menyamaratakan tona kulit dengan memperlahankan pemindahan melanin ke permukaan kulit.
Pasti ramai yang tertanya-tanya apakah sebenarnya ‘kuasa’ Amino Peptida sehinggakan ia menjadi salah satu kandungan utama rangkaian antipenuaan SAFI RANIA GOLD. Menurut kajian, AMINO PEPTIDA banyak memberi kebaikan kepada kulit wajah agar kekal jelita dan awet muda.
Antara kebaikan utama AMINO PEPTIDA adalah:
  • Mengaktifkan sintesis Kolagen I dan III untuk menghalang kemunculan tanda penuaan.
  • Menghasilkan kolagen 2 kali lebih banyak.
  • Mengurangkan garis-garis halus dan kedutan.
  • Menganjalkan kulit.
  • Mencerah & memperbaiki struktur kulit.

No comments:

Post a Comment